پاورپوینت جامع با موضوع EFQM

مطالب دیگر:
🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی مستقل و اقلام تعهدی (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه در گردش (فصل 2)🔗فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق تعاریف حاکمیت شرکتی (فصل دوم پایان نامه)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختیارات سرمایه گذاری (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام های مالیاتی (فصل 2 حسابداری)🔗فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش حاکمیت نظام های شرکتی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق هموار سازی سود (فصل 2)🔗مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین مالکیت و حاکمیت شرکتی (فصل دوم)🔗ادبیات نظری و پیشینه پژوهش جریانهای نقدی (فصل 2)🔗فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق جریان های نقدی و فرصت های سرمایه گذاری🔗فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم و انواع محافظه کاری🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های اطلاعاتی حسابداری (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری، سود تقسیمی و جریان نقدی (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدهی سهام و سهام جایزه (فصل 2)🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)🔗ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حجم معاملات سهام و قیمت سهام🔗دانلود فایل فلش سامسونگ I9000 با اندروید 5.1.1 با لینک مستقیم🔗دانلود فایل فلش غیر رسمی سامسونگ Samsung Galaxy S با ورژن 14.1 با لینک مستقیم
EFQM,معیار های مدل EFQM,نحوه امتیازدهی,خودارزيابي در مدل EFQM,فرآيند عمومي خودارزيابي,روشهاي خودارزيابي,مدل های تعالی در کشور های مختلف,مدل جایزه ملی کیفیت,مدل تعالی سازمانی,اصول سرآمدی,اصول اولیه تعالی سازمانی,|47100151|edj
این فایل درباره ی پاورپوینت جامع با موضوع EFQM می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

- شامل 55 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات55حجم210/401 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

- شامل 55 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست مطالب:

EFQM چیست ؟

مدل تعالی سازمانی

اصول سرآمدی

اصول اولیه تعالی سازمانی

نتیجه گرایی

مشتری گرایی

رهبری و ثبات هدف

مدیریت بر پایه فرآیندها و واقعیات

توسعه مشارکت کارکنان

بهبود، نوآوری و یادگیری مستمر

توسعه شراکت ها

مسئولیت های اجتماعی سازمان

معيارهاي نه گانه مدل تعالي سازماني

معيار يک : رهبري

معيار دو : خط مشي و استراتژي

معيار سه : کارکنان

معيار چهار : شرکاي تجاري و منافع

معيار پنج : فرآيندها

معيار شش : نتايج مشتريان

معيار هفت : نتايج کارکنان

معيار هشت : نتايج جامعه

معيار نه : نتايج کليدي عملکرد

معیار های مدل EFQM

نحوه امتیازدهی

خودارزيابي در مدل EFQM

فرآيند عمومي خودارزيابي

روشهاي خودارزيابي

مدل های تعالی در کشور های مختلف

مدل جایزه ملی کیفیت

سطح تعالی در کسب جایزه

هدف از ارزیابی عملکرد

مزایا و منافع نظام خود ارزیابی

الگوهای تعالی عملکرد

ویژگی ها و نقش مدل اروپایی تعالی عملکرد

ارزش های محوری مدل اروپایی تعالی عملکرد

ویژگی ها و نقش مدل بالدریج تعالی عملکرد

ارزش های محوری مدل بالدریج تعالی عملکرد

مقایسه دو مدل

EFQM برای همه

یک مدل تجربی عالی

لوزی نتیجه بخش ( the excellence diamond)

نتیجه گیری






"